آتریناآترینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

آترین جوجو

این بارم یه سارافون بافت سورمه ای ، هنر دست مامانی

1392/8/28 23:33
نویسنده : مامی
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی می ری مغازه های لباس بچه فروشی و لباس بچه ها رو می بینی که شاید پول پارچه و دوختشون 10 هزار تومان هم در نیومده و اونوقت باید 90 هزار تومان بابت خریدشون  پول بدی ، خب من یکی که یکم زورم می یاد البته نه اینکه کلا لباس نخرم ، نه به اندازه کافی لباس هم می خرم ولی چون خیلی دوست دارم هر یکی دو هفته یه بار یه دست لباس جدید تن دخترکم کنم سعی می کنم خودمم در تهیه این لباس ها دخیل باشم

 

اینم یه سارافون بافتنی که پارچشو ( پارچه بافت بود ) خریدم و برش زدم و دوختم، برای دختر 10 ماهه من نیم متر که خریده بودم نصف پارچه استفاده شد با عرض 150 سانتی متر

 

رنگ لباس همون قسمت جلوی لباس یعنی سورمه ای پر رنگ هست و لی عکس پشت لباس نورش زیاد شده و این رنگی افتاده 

یه نکته مهم در دوخت پارچه های بافت اینه که بلافاصله بعد از برش دور پارچه سر دوز بخوره

بر خلاف تصور من پارچه بافت خیلی خوش دوخت و خیلی راحت تر از پارچه های معمولی دوختمش

می تونید یه گل قرمز درشت ببافید و یه گوشه لباس روی برش جلو بزنید ی به جای دوخت های قرمز من روبان رد کنید و .... هزاران تزئین دیگه حتما خودتون خوش سلیقه تر از من هستید

 

 

 

سه شنبه بیست و هشتم آبان 92

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدحسین
27 آذر 92 5:44
آفرین به این مامان خوش سلیقه... خیلی زیبا شد... مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین جوجو می باشد