آتریناآترینا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آترین جوجو

کتاب جدید

1392/5/21 16:48
نویسنده : مامی
107 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااای مامانی امروز رفتم یه عالمه کتاب خوشگل برات خریدم، امیدوارم شما هم مثل من عاشق کتاب باشی، البته الان که کوچولویی وقتی کتابو جلوی صورتت می گیرم و برات می خونم کلی ذوق می کنی ، همین هیجانت باعث شده فکر کنم شما هم عاشق کتابی و برات یه عالمه کتاب بخرم، البته فعلا بیشتر از اینکه به محتوای کتاب ها فکر کنم به تصویرگری کتاب دقت می کنم که رنگاش و تصاویرش روشن و جذاب باشه ولی فکر کنم محتواشونم خوبه آخه بعضی از این کتاب ها رو تو بقیه سایت های نی نی ها دیدم که می گفتن جالبه

هر چند من کلا اعتقاد دارم هر کتابی ارزش یکبار خوندنو داره

اینم لیست کتاب های جدید دختر ناناز من

این کتاب ها از انتشارات قدیانی مجموعه کتاب های بنفشه است

من و حمام

من و بازی ها

من و خواب

آقا گوسفنده

خانم گاوه

آقا اسبه

خانم مرغه

آقا گاوه

خانم اردکه

رنگ و وارنگ

ماشین ها

یک روز خوب

دوستان من

میوه ها و سبزی ها

وسایل خانه

اعداد و مفاهیم

شکل ها و رنگ ها

حیوانات

ماشین، کشتی ، هواپیما

دندانم را مسواک می زنم

خودم لباسم را می پوشم

خوردنیها را دوست دارم

خودم به دستشویی می روم

رنگ های داداشی

این ها از مجموعه کتاب های فندق است

گودی گنده

ری ری راه راه

هتی هیس هیس

آوی آویزون

تولدت مبارک، هاپو

اینم از انتشارات پیدایش

بچه ها جورواجوراند

 

 

چهار شنبه  22 خرداد 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین جوجو می باشد