آتریناآترینا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آترین جوجو

غذای کمکی

1392/5/21 16:44
نویسنده : مامی
343 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی خیلی ذهنم مشغول غذای کمکی و تغذیه آتریناست، سر درگمم، کلی کتاب آشپزی کودکان دانلود کردم و خیلی تو نت سرچ کردم ولی اینقد گرفتارم که نمی تونم مطالبمو جمع بندی کنم، در نهایتم فکر کنم مجبور شم برم پیش متخصص تغذیه تا یه برنامه غذایی برام بنویسه

 

وقتی مطابمو جمع بندی کردم یا رفتم پیش متخصص تغذیه، حتما اینجا می نویسم شاید که برای بعضی ها مفید واقع شود

فعلا که آترین خانوم ما فقط فرنی آدر برنج و حریره بادام و سوپ می خوره

بعضی وقتا با خودم فکر می کنم اگه به خودم 40 روز فقط این 3 تا غذا رو بدن چه حالی می شم، ولی طفل کوچولوی من همچنان با اشتها همین 3 تا رو می خوره، فکر کنم طفلکی فکر می کنه تو دنیا فقط همین 3 تا غذا پیدا می شه

 

اولش که با کلی شیطونی غذاشو می خوره

 

 

بعدم در نهایت شکموئی دور دهنشو لیس می زنه

 

 

 شنبه 19 مرداد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین
5 شهریور 92 1:45
چه گل دختر دوست داشتنیو نازی دارین. خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین جوجو می باشد